مقالات

انواع میزهای اداری

میز کنفرانسی

انواع میزهای اداری

  • میز مدیریت

    این نوع میز فقط مخصوص مدیران نمی باشد اما به دلیل بالا بودن قیمت به خاطر رعایت تمامی استانداردها بیشتر مدیران از آن استفاده می کنند.

  • میز کارمندی

    یک میز ساده است که در ساخت آن اصول طراحی ارگونومی رعایت شده است و از بهترین مواد اولیه ساخته می شود و همچنین مقاوم می باشد. میز کارمندی باید قابل تنظیم باشد به گونه ای که هر کارمند بتواند آن را متناسب با قدش تغییر دهد.

  • میز کنفرانس

    این نوع میزها برای برگزاری جلسات به کار می روند و باید به گونه ای باشند که همۀ افراد حاضر همدیگر را بتوانند ببینند. این نوع میز به شکل های مختلفی ساخته می شودکه معمولاً برای میزهایی با ظرفیت بالا از شکل بیضی یا دایره استفاده می کنند.ارتفاع این نوع میزها بین 72 تا 82 سانتی متر از سطح زمین می باشد و فاصله ی استانداردی که برای هر صندلی در نظر گرفته می شود بین 60 تا 80 سانتی متر است.

  • میزهای کانتر

    این نوع میزها برای منشی و قسمت هایی که احتیاج به پذیرش دارند استفاده می شود. اغلب ارتفاع آنها 90 تا 150 سانتی متر است. برای طراحی میزهای کانتر باید مکان هایی برای پرینتر، اسکنر، بایگانی اسناد و پرونده ها در نظر گرفت.

  • میزهای کارگروهی

    میز کارگروهی برای شرکت هایی استفاده می شود که فضای اداری آنها محدود و پرسنل آنها زیاد است. بنابراین چند کارمند از میز استفاده می کنند و این میزها با پارتیشن اداری از هم جدا می شوند.

  •  میز آزمایشگاهی و کارگاهی

    میزهایی که در آزمایشگاه‎ها‎، کارگاه‎ها‎ و مکان‌های طبی مورد استفاده قرار می‌گیرد، میز آزمایشگاهی و کارگاهی نامیده می‌شوند که ارتفاع بلندتری نسبت به سایز میزها دارند. برای میزهای آزمایشگاهی، رنگ آنها اهمیت زیادی دارد که عموما از سفید و یا رنگ‎ها‎ی روشن استفاده می‎شود.

 


( مشاهده و خرید دیگر محصولات میز از سینا آرا: میز معاونتی )


 

 

همچنین بخوانید:  15 اسفند روز درختکاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.