مقالات

انتخاب مناسب ترین میز کارمندی

میز کارمندی

نکته مهم در دکوراسیون اداری این است که، در فضای اداری در بازه های زمانی بلند تغییر دکوراسیون انجام می شود. بنابراین بهتر است اجناسی که انتخاب و خریداری می شود، از جمله میز کارمندی جنس با کیفیت و با دوامی داشته باشند.

نکات مهم در زمینه خریداری میز اداری:

1- برآورد صحیح درباره این موضوع است که کارمند مورد نظر قرار است چه فعالیتی داشته باشد و از چه وسایلی استفاده نماید.

به عنوان مثال، اگر قرار بر این است که کارمند از کامپیوتر استفاده کند، باید دقت کنید که میز کارمندی که مورد نظر، جایگاه های درست و استانداردی برای قرارگیری موس و کیبور و غیره داشته باشد.بنابراین  باید در نظر داشت که صندلی اداری که خریداری می‌کنید نیز متناسب با همین اصول و مناسب برای میز انتخابی شما باشد.

2- اگر نوع فعالیت مجموعه به طوری است که میهمان و ارباب رجوع رفت و آمد خواهند داشت، میز اداری و میز کارمندی که انتخاب می‌کنید را باید طوری قرار دهید که قسمت جلویی میز در حیطه دید ارباب رجوع باشد و در عین حال به قسمت پشتی میز دید و دسترسی نداشته باشد.

3- اگر نوع فعالیت کارمند مورد نظر به گونه ایست که فضای زیادی برای انجام امور نیاز دارد، باید میز بزرگتری را نتخاب و کنید، ولی این نکته را در نظر داشته باشید که به وسیله کشوها و فایلینگ های اداری می‌توانید صرفه جویی زیادی در استفاده از فضا داشته باشید.

 


( خرید محصولات مرتبط با اتاق کارمندان از سینا آرا: صندلی کارمندی  |  میز کارمندی  |  میز کنفرانسی  |  صندلی کنفرانسی )

همچنین بخوانید:  هر آن چیزی که باید از مبلمان اداری بدانید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.